Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Dorota de Boer-Borowska

Heel fijn bedrijf Heel vriendelijk personeel die goed advies geven. Meedenkend in oplossingen. Ik kom zeker terug met elke verhuizing was ik geweldig geholpen en blij naar huis met mooie vloer. De... Heel fijn bedrijf Heel vriendelijk personeel die goed advies geven. Meedenkend in oplossingen. Ik kom zeker terug met elke verhuizing was ik geweldig geholpen en blij naar huis met mooie vloer. De koffie staat altijd klaar.

Ga zo door.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via internet en eerdere aankopen.

Barry

Vriendelijke en hulpvaardige mensen, goed advies gekregen.

Verbeterpunten of tips winkel

Iets meer overzicht creƫren in het aanbod. Ik zag door soms door de bomen het bos niet meer.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Langs de weg, tips vrienden

Fam Keijzer

De aangevraagde staal kwam heel snel. Met deze staal zijn we langs de bouwmarkten en andere zaken gegaan om te vergelijken. Maar de kleur bleek steeds t mooiste. Goed vergelijkbaar met de serie... De aangevraagde staal kwam heel snel. Met deze staal zijn we langs de bouwmarkten en andere zaken gegaan om te vergelijken. Maar de kleur bleek steeds t mooiste. Goed vergelijkbaar met de serie van VT wonen. Maar dan voor n veel betere prijs. Ook de kwaliteit bleek te zijn als die van veel varianten die veel duurder zijn. Dus besloten om naar de winkel te gaan. Vriendelijk personeel met duidelijk veel ervaring. We waren meteen om. Ook voor de plinten kun je stalen krijgen. Echt goede service en snelle levering .

Verbeterpunten of tips winkel

Misschien een instagram account waar je foto's kan zien van ruimtes waar hun laminaat is gelegd. Dat je als klant foto's kan insturen.

Via via

Laurens vd Giesen

Hele fijne winkel, geen opdringerige verkopers en een bak koffie om eens rustig een rondje te lopen tussen de vloeren

Via google

Melissa Roos

Vriendelijke service, ze handelen snel en denken mee.

Verbeterpunten of tips winkel

Misschien is 1 klein puntje om ook een inmeetservice te bieden als je zelf het laminaat legt.

Via een bekende van mij

Westley Salomonsz

Bijzonder prettig en met veel geduld geholpen.

Verbeterpunten of tips winkel

Opening in het weekend.. Zaterdag zou prettig zijn

Via Google

Rowan Scholten

Vriendelijk, veel informatie, erg veel aanbod en goede tips

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Ik reed langs de winkel en ik werd nieuwsgierig

charlotte van der poll

Professioneel

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

ik heb er ooit over gehoord en dacht ik rij er eens naartoe

megan de jong

Sociale medewerkers, snelle afspraak, goede prijzen, nette aflevering

geen, ga zo door!

positieve ervaring van familie

Perukel/Jansen

Top! Breed aanbod aan laminaat en de service is ook super! Erg vriendelijke mensen en goed geholpen.

Via internet